Best Project of the year nomination

On July 3rd 2018, the 10th anniversary of theFonds voor Cultuurparticipatie (Culture Participation Fund) was celebrated with the Golden C Awards. Five projects were nominated by the Fund’s internal committee for Best Project of 2017, including our very own ‘Queer Faces Migrant Voices’ project. We are extremely proud to be nominated alongside other truly remarkable projects. Our project leader Antonij Karadzoski received the nomination on behalf of all our participants and the Stichting art. 1 team with a beautiful speech.

Op 3 juli 2018 werd het 10-jarig jubileum van het Fonds voor Cultuurparticipatie gevierd met de uitreiking van de Gouden C. Vijf projecten zijn door een interne commissie van het Fonds voorgedragen als beste project van 2017, waaronder ons project Queer Faces Migrant Voices! Hoewel de prijs uiteindelijk ging naar het project Vocal Statements, zijn we bijzonder blij met de nominatie en de erkenning voor ons werk. Onze projectleider Antonij Karadzoski heeft namens al onze deelnemers de nominatie in ontvangst genomen met een prachtige speech.

photo credit: Sebastiaan ter Burg