Queer Faces Migrant Voices op Movies That Matter Festival!

Op 25 maart 2018 presenteert Stichting art.1, voorafgaand aan de film Mr. Gay Syria, de audioverhalen van drie deelnemers van het project Queer Faces Migrant Voices. Een voorprogramma in het donker, waar je je ogen kunt sluiten en alleen hoeft te luisteren.

Het programma wordt gemodereerd door de directeur van Stichting art.1, Chris Belloni. Klik hier  voor meer informatie.

On March 25, 2018 as part of Movies That Matter Festival in The Hague, Stichting art.1 will have a live presentation with the participants of Queer Faces Migrant Voices. A programme in the dark, where you can close your eyes and just listen. Three courageous LGBTIQ people who fled their homelands and left their family in search for freedom, acceptance and love will present their stories in a mix of live storytelling and recorded audio.

The Queer Faces Migrant Voices presentation will be an introduction for the main event the film screening of Mr.Gay Syria. This program will be moderated by our director Chris Belloni. For more information click here